حمایت کامل از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مجموعه و خط تولید سیگار و انواع سیگارت شرکت متحد احسان قشم واقع در شهرک صنعتی طولا بازدید کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی به همراه معاونان اقتصادی و سرمایه گذاری و جمعی از مدیران این سازمان با هدف بررسی وضعیت فعالیت و حل مشکلات صنایع تولیدی قشم از مجموعه متحد احسان قشم، تولیدکننده انواع سیگار و سیگارت بازدید کرد.
مومنی در حاشیه این بازدید اعلام کرد که بهره برداری از شرکت های دخانیات در منطقه آزاد قشم پس از برنامه ریزی و شناسایی بازارهای هدف و در راستای تامین نیازهای داخلی، پایان واردات این محصولات به کاشور و در نتیجه کاهش ارزبری صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال برای نیروی کار موجود در قشم، توسعه تولید محصولات باکیفیت داخلی و کاهش میزان واردات مهمترین اولویت ها و برنامه های این واحد تولیدی هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: در سال جهش تولید، با تمام توان از حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه آزاد قشم حمایت می کنیم و معتقدیم که حرکت بر مسیر تولید محصولات باکیفیت، می تواند موجب تقویت کشور در حوزه های مختلف صنعتی و همچنین کاهش وابستگی‌ به سایر کشورها شود.
شرکت متحد احسان قشم فعالیت خود را در فاز نخست با سرمایه گذاری ریالی 50 میلیارد ریال و سرمایه گذاری ارزی 20 میلیون یورو با ایجاد سه خط تولید سیگار و یک خط فیلترسازی با ظرفیت تولید 7 میلیون نخ سیگار در هر خط مشغول فعالیت است.
فاز دوم این مجموعه در سال جاری و با سرمایه گذاری ارزی معادل 3 میلیون و 200 هزار یورو فعالیت خود را آغاز کرده و در این مرحله اشتغال این مجموعه از 120 نفر به حدود 200 نفر افزایش پیدا کرده است.
شرکت متحد احسان قشم در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع واقع در شهرک صنعتی طولا از اسفندماه 1396 در منطقه آزاد قشم فعالیت خود را آغاز کرده است.
گفتنی است؛ در این دیدار حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، محمدمهدی برنجی مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید، علی همایونی مدیر توسعه تجارت، نریمان توکلی جویباری مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو