مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

رفع تصرف 51هزارمتر مربع از اراضی ملی در روستای گورزین قشم

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در اجرای سیاست های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر احقاق حقوق مردم جزیره قشم افزون بر 51هزار و 286 مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم واقع در روستای گورزین این جزیره رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: ارزش تقریبی این قطعه زمین از اراضی رفع تصرف شده از سوی کارشناسان افزون بر 20 میلیارد و 154 میلیون و 400 هزار ریال براورد شده است.  
مازندرانی با اشاره به اینکه این قطعه زمین در محدوده خارج از طرح هادی روستای گورزین قرار دارد، تصریح کرد:  رفع تصرف این قطعه زمین در راستای شرح وظایف کاری و تکلیف قانونی این یگان و در اجرای دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
وی گفت:  این  یگان براساس قانون و در اجرای دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پس از انجام استعلامات مورد نیاز نسبت به رفع تصرف این قطعه زمین اقدام کرده است. 
مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت های بی شائبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت های قانونی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم از اقدامات این یگان از همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان، مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل و مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.