به‌زودی؛

عرضه 30 درصد از سهام کیش‌ایر در فرابورس

معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد کیش، از برنامه‌ریزی برای عرضه 30 درصد سهام شرکت هواپیمایی کیش از طریق فرابورس خبر داد و گفت: دارایی‌های این شرکت هواپیمایی بیش از یک هزار و صد میلیارد تومان ارزشگذاری شده که قرار است 30 درصد از سهام آن در بورس عرضه شود و 70 درصد در اختیار سازمان منطقه آزاد کیش باشد.

به گزارش فرینا به نقل از صدای بورس، ناصر آخوندی افزایش تعداد هواپیماها، نوسازی خطوط پروازی، حذف چارترکنندگان و ارائه پروازهای چارتری توسط خود شرکت و درنتیجه کنترل راحت‌تر قیمت‌ها را از مهمترین امتیازات ارائه سهام کیش ایر در بورس ذکر کرد.
آخوندی افزود: در حوزه صنایع کیش، طی یک سال گذشته 18 واحد غیر فعال با سرمایه‌گذاری 798 میلیارد تومان و سرمایه‌گذاری ارزی 2 میلیون و 509 هزار دلار به چرخه تولید بازگشته‌اند و با راه‌اندازی این واحدها علاوه بر افزایش تولید کالاهای صادراتی، برای 275 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

10 هزار میلیارد تومان ارزش فعلی حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های مشارکتی

معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد کیش همچنین اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌ریزی‌های تاثیرگذار در حوزه رونق تولید در جزیره، شناسایی پیمانکاران و منابع تامین مالی است. از محل تامین منابع مالی جدید همچون اوراق صکوک، پروژه‌های مهم از جمله طرح‌های توسعه فرودگاهی کیش به سرانجام رسید. همچنین برخورداری بانک‌های مستقر در کیش از اختیارات لازم با پیگیری‌های مستمر محقق شده و با انجام این مهم، بیش از 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای رونق تولید در جزیره کیش منظور شده است و امسال برای اولین بار منطقه آزاد کیش به بازار سرمایه متصل شده و زمینه برای حضور شرکت سرمایه‌گذاری در تالار بورس کیش فراهم شده است. ارزش فعلی حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های مشارکتی سازمان منطقه آزاد کیش با بخش‌های خصوصی 10 هزار میلیارد تومان است.
آخوندی از تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با معرفی 41 بسته سرمایه‌گذاری به ارزش 4 هزار میلیارد تومان در کیش و 13 بسته سرمایه‌گذاری در جزیره هندورابی به ارزش 8 هزار میلیارد تومان به عنوان بخشی از عملکرد این سازمان در جذب سرمایه‌گذاری نام برد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.