امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و نظام مهندسی آذربایجان‌غربی

سازمان منطقه آزاد ماکو و سازمان نظام مهندسی ساختمان در قالب تفاهم‌نامه مشترک در راستای ارتقای کیفی ساخت و سازها و رعایت دقیق مقررات ملی ساختمان و خدمات نظام مهندسی شفاف، سریع و کم هزینه همکاری می‌کنند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکودر آیین امضای این تفاهم نامه بر رعایت الزامات مقررات ملی ساختمان در سطح منطقه آزاد با استفاده از تمام ظرفیت های مهندسی منطقه و استان تاکید کرد و گفت: خدمات نظام مهندسی باید به صورت شفاف، دقیق و سرعت عمل مناسب درمنطقه آزاد ماکو ارائه شود.

محمدرضا عبدالرحیمی افزود: حوزه نظام مهندسی می‌تواند برخی سیاست گزاری‌های جدید را به صورت پایلوت در محدوده جغرافیایی مناطق آزاد تجربه کند.

عبدالرحیمی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته همکاری‌های خوبی بین سازمان نظام مهندسی استان و منطقه آزاد ماکو شکل گرفته، اضافه کرد: ‌تمام اقداماتی که در سطح مناطق آزاد انجام می‌شود، باید با استانداردهای بالاتر و ارتقا یافته تر از سایر نقاط کشور باشد.

وی حاکمیت قانون و مقررات در همه بخش‌ها را ضروری دانست و ادامه داد: برای اجرای تمام مقررات ملی ساختمان در سطح منطقه آزاد باید تدبیر شود و تعهد کامل مهندسان درقبال اصول و استانداردهاضمانت اجرایی این مهم خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به توسعه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد و خواستار کاهش هزینه‌های نظام مهندسی در منطقه آزاد به منظور ارائه الگویی از مجموعه ساخت و ساز کیفی، ضابطه مند و کم هزینه همراه با توانمندسازی مهندسان در جفرافیای منطقه آزاد ماکو به منظور معرفی به سرزمین اصلی شد.

منطقه آزاد ماکو بزرگترین منطقه آزاد کشور در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده و شامل شهرهای ماکو، شوط و پلدشت است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.