مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

ورزش و تفریح های سالم حق طبیعی جوانان قشم است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حق جوانان ساکن در جزیره قشم و گردشگران و مسافران این جزیره است که انرژی و وقت آزاد خود را صرف ورزش های سالم و تفریح هایی مانند اتومبیل رانی و موتورسواری کنند.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، حمیدرضا مومنی در دیدار کارشناسان و طراحان  پیست کارتینگ (ورزش موتوری با خودروهای چرخ باز) افزود: شایسته نیست این جوانان برای تخلیه این انرژی که حق طبیعی آنهاست از مکان های غیراستاندارد و غیر ایمن استفاده کنند.

مومنی با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد قشم برای تسهیل تفریحات جوانان و ایمن کردن فضای رانندگی و موتورسواری برای آنها محلی را در جزایر ناز ساماندهی کرده است تصریح کرد: این محل در شش ماهه دوم امسال نسبتا آماده استفاده جوانان می شود و در 24ماه آینده قرار است دهکده ورزشی با تمام امکانات در آنجا طراحی و ساخته شود.
به گفته وی اجرای این طرح ها بعهده سازمان منطقه آزاد قشم نیست بلکه تنها سنگ بنای آنها را سازمان می گذارد و همه سرمایه گذاری ها و امور اجرایی آنها توسط بخش خصوصی انجام می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم وجود امکانات و مشوق های اقتصادی در دل طرح های ورزشی در جزیره قشم از جمله جزایر ناز را راه های جذب سرمایه گذار و اجرایی کردن این طرح ها دانست و گفت: ایده فعلی سازمان منطقه آزاد قشم در بحث جزایر ناز تجمیع ورزش های آبی و هوایی، اتومبیل رانی، موتورسواری و پلاژهای شنا است و در حال حاضر ضرورت ساخت.
براساس این گزارش پیش از سخنان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یکی از طراحان پیست کارتینگ با تشریح ویژگی ها و جایگاه ورزش اتومبیل رانی در کشور، جزیره قشم را یکی از مناطق مستعد برای توسعه این ورزش ارزیابی کرد و با بیان اینکه به اشتباه از این ورزش به عنوان ورزش پولداران نام برده می شود بر ضرورت حمایت از این ورزش جهت ایجاد بستری امن برای رانندگی در کشور بخاطر قربانی شدن تعداد کثیری از هم وطنان مان در جاده ها تاکید کرد.
گفتنی است؛ در این دیدار محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، امیر سلکی مدیر امور درگهان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی قشم، نورالله کرمی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری، جلیل حق گویان سرپرست مدیریت ورزش و جوانان و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو