کیش گزینه مناسب برای میزبانی تورنمنت فوتسال بین المللی

جزیره کیش از نظر امنیت، سلامتی و امکانات ورزشی مناسب بهترین گزینه برای میزبانی تورنمنت فوتسال بین المللی است.

به گزارش فرینا، سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش از نشست مشترک داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال با مسئولان ورزش این منطقه خبر داد و گفت: با بررسی امکانات ورزشی و سالن فوتسال این منطقه؛ شرایط میزبانی کیش برای تورنمنت فوتسال با حضور تیم های آسیایی و اروپایی مورد بررسی قرار گرفت.

محمدتقی امیری خراسانی در خصوص برگزاری مسابقات فوتسال بین المللی در جزیره کیش که از نظر فیفا، “فیفا دی” محسوب می شود اظهار داشت: برگزاری این مسابقات برای تیم های ملی از دو نظر تدارکاتی و امتیاز رتبه ای فیفا، حائز اهمیت است.

امیری خراسانی با بیان این که برگزاری مسابقات در سراسر جهان از جمله فوتبال و فوتسال در داخل و خارج از ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی سختگیرانه برگزار می شود، تصریح کرد: در آینده نزدیک مسئولین فدراسیون با برگزاری جلسه ای با غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به منظور رسیدن به توافقات نهایی؛ ساز و کارهای این مسابقات وارد فاز اجرایی خواهد شد.

برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال بین المللی در جزیره کیش از 24 شهریور تا دوم مهر به مدت ده روز پیش بینی شده است که با حضور دو تیم از تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و چهار تیم خارجی که تا کنون حضور سه تیم آسیا، اروپا و آفریقا قطعی شده است برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.