تعرفه بسته های اینترنت تله کیش افزایش نمی یابد

علی رغم افزایش تعرفه بسته های اینترنت سایر اپراتور های تلفن همراه کشور، اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش هیچگونه سیاستی در خصوص افزایش تعرفه ندارد.

به گزارش فرینا، رئیس و عضو هیأت امناء اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه این اپراتور در راستای حفاظت از حقوق مشترکین و حمایت از ساکنین و کسب و کارهای واقع در جزیره کیش، بر خلاف دو اپراتور تلفن همراه کشور، هیچگونه سیاستی در خصوص افزایش تعرفه بسته های اینترنت خود ندارد.

مهدی نجاری اضافه کرد: برخلاف دیگر اپراتور ها که علاوه بر افزایش تعرفه، نسبت به حذف بسته های بلند مدت خود نیز اقدام نموده اند، تله کیش در راستای حمایت از مشترکین خود در دوران شیوع بیماری کرونا و با توجه به تاثیر آن بر اقتصاد خانواده ها و کسب و کارهای فعال در جزیره کیش، با حفظ بسته های بلند مدت خود و همچنین عدم تغییر تعرفه، از رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش در راستای حمایت و حفاظت از حقوق مشترکین حوزه ICT خبر داد.

نجاری خاطرنشان کرد: بسته های حجمی اینترنت این اپراتور از ۱ گیگ تا ۵۰ گیگ و از ۳۰ روز تا ۶ ماه توسط مشترکین از طریق سامانه کد دستوری #934* قابل فعالسازی بوده و تعرفه این بسته ها با توجه به عدم دریافت مالیات بر ارزش افزوده و هزینه پایین، مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت در بین تمامی اپراتور های تلفن همراه کشور می باشد.

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان اپراتور اختصاصی این جزیره در حال حاضر دارای ۲۰ هزار مشترک بوده و سیم کارت های این اپراتور علاوه بر جزیره کیش در سایر نقاط کشور نیز قابل استفاده است.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو