در جلسه ستاد بحران منطقه آزاد قشم تاکید شد؛

ضرورت تهیه نقشه راه آماده سازی زیرساخت ها برای مقابله و مدیریت بحران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تهیه نقشه راهی برای آماده سازی زیرساخت ها، دسته بندی وظایف، برنامه ریزی منسجم و افزایش هماهنگی میان بخش های مختلف برای مقابله و مدیریت بحران ضروری است.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در جلسه ستاد بحران منطقه آزاد قشم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، افزود: انجام تمهیدات لازم برای مقابله و عبور با کمترین آسیب از شرایط بحران یکی از مسئولیت های اصلی این سازمان در برابر مردم جزیره است.
مومنی گفت: انتظار می رود با حضور و هماهنگی بیشتر تمامی دستگاه ها و مدیریت های اجرایی حاضر در ستاد بحران، برای آمادگی قبل از بروز حادثه و رسیدگی بعد از حادثه در قشم پیش بینی های لازم صورت گیرد.
وی در این جلسه از اعضای ستاد بحران این سازمان خواست با حفظ اولویت، مسائل و مشکلات مربوط ایمنی زیرساخت های شهری و امکانات ضروری و حیاتی برای خدمات رسانی به ساکنان بررسی و برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهند.
در ابتدای این جلسه محرم بهاروند، رییس ستاد بحران منطقه آزاد قشم به ارائه گزارشی از وضعیت زیرساخت های شهری و برآورد خسارات احتمالی در اثر وقوع زمین لرزه امروز پرداخت و تاکید کرد که خوشبختانه زلزله های اخیر خسارت قابل توجهی به همراه نداشته است.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه مرتضی شیخ زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گزارشی از وضعیت ایمنی سازه و بخش های مختلف و همچنین امکانات بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم برای مقابله با زمین لرزه ارائه کرد.
براساس این گزارش سایر اعضای ستاد بحران نیز گزارش هایی درباره وضعیت موجود، برآورد خسارات احتمالی، نحوه خدمات رسانی و فعالیت های صورت گرفته برای حل مشکلات ایجاد شده را ارائه کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.