معاون وزیر صمت:

مشارکت با بخش خصوصی زمینه ساز تحقق جهش تولید

معاون وزیر صمت و سرپرست هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و هیات همراه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی شیراز از زیرساخت های منطقه ویژه و شرکت های تحت نظارت سازمان گسترش بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار مهر، امیر بیات در این بازدید گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که بخش خصوصی در چرخه اقتصادی کشور فعالیت کند.

بیات با تاکید بر جهش تولید، اشتغال پایدار، حفظ و تقویت واحدهای فعال و افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی در استان فارس افزود: با تغییر خطوط تولید واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و بهره‌مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته دنیا، استفاده از دانش روز و سرمایه گذاری‌های لازم، واحدهای راکد به چرخه تولید باز خواهند گشت.

وی لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش بخش‌های مختلف کشور و استان در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تسهیل و رفع موانع برای سرمایه‌گذاران و متقاضیان کار آفرینی و بررسی اولویت های سرمایه‌گذاری در هر منطقه توأم با بستر سازی لازم در سال جهش تولید را اثر گذار برشمرد.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: سازمان ایدروبا بهره‌مندی از روحیه همکاری و تعامل مسئولین استان، از تمامی ظرفیت‌ها برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی استان و تکمیل زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی جهرم استفاده خواهد کرد.

رئیس هیئت عامل ایدرو با اشاره به اینکه ایدرو آغازگر توسعه صنعتی در کشور بوده است اضافه داشت؛ ایدرو با توسعه زیر ساخت‌های صنعتی سهم بسزایی در تولید ناخالص ملی داشته است دراین راستا شتاب بخشی به تکمیل و افتتاح واحدهای صنعتی اولویت جدی وزارت صمت و ایدرو در سراسر کشور می‌باشد.

بیات با اشاره به راهبردهای کلان چهارگانه وزارت صمت در خصوص برنامه‌های سال جاری ایدرو گفت: تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام، تعمیق ساخت داخل و تأمین مالی پایدار از برنامه‌های ایدرو در راستای تحقق جهش تولید در سال ۹۹ است.

وی از سرمایه‌گذاران و فعالین صنعتی تولیدی به عنوان تکمیل‌کنندگان زنجیره ایجاد و تقویت تولید نام برد و افزود: ایدرو به دنبال پیوستگی بین زنجیره تولید با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در نقاط مختلف کشور است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.