بازدید معاون امور صنایع وزارت صمت از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

مهدی صادقی‌نیارکی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت امروز از واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی صادقی‌نیارکی ظهر امروز ابتدا از کارخانه تعمیرات اساسی لوکوموتیوهای ریلی کشور در سیرجان بازدید کرد و در جریان نحوه کار و تخصص کارگران در این زمینه قرار گرفت.
صادقی نیارکی سپس از فعالیت کارخانه روغن خوراکی فریکو در منطقه بازدید و این کارخانه را در تولید روغن خوراکی کشور مهم عنوان کرد.
وی در ادامه از کارخانه تولیدات فلزی استیل نیز بازدید کرد و در جهت رفع مشکل برنامه ثبت سفارش از منطقه ویژه و همچنین مشکلات تخصیص ارز قول مساعد داد.
معاون وزیر صمت از کارخانه تولید لوازم خانگی تلویزیون و یخچال هم بازدید کرد و از نزدیک در جریان تولیدات این کارخانه بزرگ در منطقه قرار گرفت.
کارخانه تولید آهن اسفنجی منطقه نیز از دیگر کاخانه‌هایی بود که مورد بازدید صادقی‌نیارکی قرار گرفت.
معاون امور صنایع وزارت صمت در پایان از بیمارستان در حال ساخت مجتمع سنگ آهن گل‌گهر در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کرد، این بیمارستان که دارای زیربنای 20 هزار مترمربع و با ظرفیت 128 تخت بیمارستانی و 90 تخت پشتیبانی‌ست، همچنین دارای تمامی تخصص‌های لازم بیمارستانی است که تا کنون بیش از 120 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.
صادقی‌نیارکی در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی گفت: حمایت از تولید و خودکفایی کشور اولویت کاری ما است و باید کالای تولیدی ما از کیفیت لازم و مطابق با استانداردهای ملی برخوردار باشند و به دست مصرف‌کننده برسد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو