معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس منصوب شد

با حکم محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، غلامحسین کریمی عضو موظف هیات مدیره ارس به عنوان معاون توسعه مدیریت جدید سازمان منصوب شد و از زحمات عباداله نظامی سرپرست توسعه مدیریت منطقه تقدیر شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت جدید ضمن قدردانی از تلاش های عباداله نظامی که پیش از این همزمان مدیریت پشتیبانی را بر عهده داشت خطاب به غلامحسین کریمی گفت: امیدوارم با سوابق و تجارب ارزنده ای که دارید کارها و بسترهایی که در جهت اهداف و وظایف این معاونت ترسیم شده است را دنبال نمایید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

محسن نریمان تغییرات را یک امر طبیعی اعلام داشت و افزود: همه این تغییرات در راستای رسیدن سازمان به یک نقطه عالی و شایسته تر انجام می شود و باید بتوانیم با ایجاد فضای تعامل، همدلی و شایستگی مدیران و کارشناسان کارها را پیش ببریم.

نریمان با اشاره به عملکرد 4 ماهه سازمان منطقه آزاد ارس گفت: علیرغم همه مشکلات ایجاد شده در سایه کرونا، تحریم ها از جمله تعطیلی هتل‌ها و مراکز خرید و عدم تردد مسافرین از مرزها شاهد افزایش مطلوب درآمدها نسبت به 4 ماهه اول سال 98 و 97 بوده ایم که این در سایه اهتمام، تلاش کمک و حساسیت تمامی کارکنان میسر گردیده است.

نریمان با اعطای این حکم اجرای دقیق قوانین و مقررات مناطق آزاد، آئین نامه و دستورالعمل های اداری، استخدامی و مالی، اجرای برنامه توسعه سرمایه انسانی سازمان مبتنی بر الزامات استقرار نظام شایستگی، بهبود سطح معیشتی و رفاهی کارکنان، استفاده بهینه از منابع مالی سازمان در راستای نیل به اهداف تعیین شده، کنترل و نظارت در راستای حفظ اموال سازمان و تعیین خط مشی صحیح در انجام خدمات اداری مالی را از معاون جدید خواستار شد.

در این مراسم غلامحسین کریمی معاون جدید توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس و عباداله نظامی سرپرست پیشین این معاونت به طرح دیدگاه های خود پرداختند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.