بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از طرح تعریض و اصلاح جاده ساحل جنوبی به سمت روستای دفاری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای خود از طرح های عمرانی سطح جزیره قشم طرح تعریض و اصلاح جاده ساحل جنوبی به سمت روستای دفاری دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی و جمعی از همیات همراه در این بازدید بر سرعت بخشیدن روند اجرایی این طرح با هدف افزایش ایمنی مسیر دسترسی و همچنین توسعه حوزه گردشگری روستای دفاری تاکید کرد.
طرح تعریض و تبدیل جاده به بلوار ورودی روستای دفاری قشم در فاز نخست تا این روستا ادامه دارد و هدف نهایی این پروژه در مراحل بعد، اتصال جاده ساحل جنوبی به ساحل شمالی جزیره قشم خواهد بود.
احداث بلوار و تعریض این مسیر به طول یک هزار و 500 متر و با اعتبار 40 میلیارد ریالی در حال انجام است و طبق برنامه زمان بندی این پروژه تا پایان شهریورماه به اتمام رسیده و آماده بهره برداری خواهد شد.
براساس تفاهم نامه امضا شده برای این طرح، قرار است خاکریزی این طرح توسط شورای اسلامی دفاری صورت گرفته و آسفالت، جدول گذاری، فضای سبز و روشنایی این پروژه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از محوطه در نظر گرفته شده برای احداث پارک و زمین ورزشی در روستای دفاری بازدید کرد. برای احداث پارک و همچنین زمین فوتبال این روستا در مجموع زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع پیش بینی شده است.
مومنی و هیات همراه در بخش پایانی بازدیدهای خود از پروژه بلوارکشی و اصلاح مسیر دسترسی به سمت جزایر ناز بازدید کرد. این طرح مسافتی حدود 4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال توسط پیمانکاران محلی جزیره قشم مراحل مطالعاتی و آماده سازی را طی می کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو