رفع تصرف از اراضی ملی قشم به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال

مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف از اراضی ملی در دو نقطه جزیره به ارزش بیش از 17 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته یک قطعه زمین در شهر سوزا به مساحت 13 هزار و 174 مترمربع به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 221 میلیون و 800 هزار ریال و قطعه دیگری در اطراف روستای باسعیدو به وسعت 40 هزار و 134 مترمربع با ارزشی معادل هشت میلیارد و 26 میلیون و 800 هزار ریال توسط نیروهای این یگان رفع تصرف شد.
مازندرانی افزود: زمین رفع تصرف شده در اطراف روستای باسعیدو خارج از طرح هادی این روستا است.
وی ادامه داد: اعضای این یگان در راستای وظایف کاری و با اخذ تایید و دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم، حافظ حقوق ملی و دولتی در جزیره قشم هستند.
به گفته مسئول یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم، دامنه عملکرد یگان حفاظت از اراضی ملی  و دولتی در سال‌های اخیر و پس از حضور حمیدرضا مومنی در مسند ریاست هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گسترش چشمگیری داشته است.
مازندرانی در پایان از حمایت‌های قانونی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تقدیر کرده و افزود: همکاری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان، مشاور و مدیرکل  حوزه مدیرعامل و مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم برای تحقق وظایف این یگان، قابل‌تجلیل است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو