ارایه خدمات غیر حضوری منطقه پیام در پی شیوع ویروس کرونا

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه زیر ساخت ها جهت تسهیل در فرآیند سرمایه گذاری در این  منطقه گفت: به همین منظور اقدام هایی از سال های قبل اتخاذ که همزمان با شیوع ویروس کرونا  این فعالیت ها از جمله ارایه خدمات غیر حضوری به سرمایه گذاران در منطقه ویژه افزایش یافته است.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق با اشاره به طراحی سامانه خدمات الکترونیکی پیام از سال 96 افزود: تمام اطلاعات مورد نیاز و مرحله به مرحله برای سرمایه گذاری در منطقه به صورت کامل در این سامانه طراحی شده است.
ثناگو مطلق اضافه کرد: یا توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف اجرای اقدام های پیشگیرانه، این سامانه  به منظور کاهش مراجعات حضوری به صورت مرتب به روز رسانی و تا مرحله انعقاد قرارداد نیازی به حضور سرمایه گذار در منطقه نیست.
وی گفت: سرمایه گذاران می توانند پس از بارگذاری مدارک و درخواست های خود، مراحل و روند اداری را به صورت مرتب با کد پیگیری که در اختیار آنها قرار داده می شود رصد کنند.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام ادامه داد: ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام، زمینه های سرمایه گذاری، مراحل سرمایه گذاری، نقشه زمین و مراحل روند بررسی درخواست ها به صورت کامل در سامانه خدمات الکترونیکی پیام بارگذاری شده است.
ثناگو مطلق افزود: همچنین با هدف ارائه خدمات غیر حضوری هر چه بیشتر به سرمایه گذاران در منطقه، مقرر شده که نقشه زمین به صورت کامل در سامانه قابل نمایش شود.
وی با اشاره به روند اخذ مجوزها از طریق این سامانه نیزگفت: پنج مجوز سرمایه گذاری صادر که تمام این مجوزها نیز به صورت الکترونیکی بارگذاری و نیازی به حضور در منطقه نمی باشد.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: در سال جهش تولید، مجموعه پیام با هدف تحقق هر چه بیشتر این شعار و حمایت از سرمایه گذاری داخلی، اقدام به بستر سازی و ایجاد زیر ساخت های مورد نیاز کرده که از این رو شاهد حضور و سرمایه گذاری قابل توجه ای از شرکت ها به خصوص در بخش آی.سی. تی و دانش بنیان در منطقه وِیژه اقتصادی پیام هستیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو