بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از چند طرح عمرانی و گردشگری

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه برنامه بازدیدهای مستمر خود از وضعیت پیشرفت طرح های عمرانی سطح جزیره، از چند طرح عمرانی و گردشگری دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیوز، حمیدرضا مومنی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در بازدیدهای روز سه شنبه (14 مردادماه) بر سرعت بخشیدن روند اجرایی این طرح ها با هدف افزایش ایمنی مسیر دسترسی و همچنین توسعه امکانات برای ارائه خدمات بهتر به ساکنین و گردشگران جزیره قشم تاکید کرد.

حمیدرضا مومنی در نخستین بخش از بازدیدهای خود از محوطه در نظر گرفته شده برای احداث پارک و زمین ورزشی در روستای دفاری بازدید کرد. برای احداث پارک و همچنین زمین فوتبال این روستا در مجموع زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع پیش بینی شده است.

بازدید از امکانات جدید پیش بینی شده برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در سایت سایت تفریحی - ورزشی جزایر ناز واقع در ساحل جنوبی جزیره قشم بخش دیگری از برنامه های بازدید مومنی و هیات همراه بود. 

فرآیند توسعه ای و ساماندهی سایت جزایر ناز از بهمن ماه سال گذشته و با تفویض اختیار به مدیریت امور درگهان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

تعمیر، نصب و راه اندازی تاسیسات روشنایی، جمع آوری نخاله ها و پاکسازی ساحل،  آماده سازی پارکینگ و تسطیح ساحل ناز برای تسهیل دسترسی گردشگران، نصب 10 عدد آلاچیق چوبی، 20 سایبان چتری، چندین سکوی سیمانی به همراه چندین المان از جانوران آبزی و همچنین پیش بینی چندین سرویس بهداشتی بخشی از اقداماتی است که طی ماه های گذشته در سایت تفریحی - ورزشی جزایر ناز اجرایی شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در بخش پایانی بازدیدهای روز سه شنبه، از پروژه اصلاح مسیر دسترسی به سمت سایت تفریحی - ورزشی جزایر ناز در ساحل جنوبی قشم بازدید کرد. این طرح مسافتی حدود 4 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال توسط پیمانکاران محلی جزیره قشم مراحل مطالعاتی و آماده سازی را طی می کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو