ارس بعنوان اولین منطقه آزاد کشور برنده جایزه تعالی صنعت گردشگری شد

برای اولین بار در بین مناطق آزاد کشور، سازمان منطقه آزاد ارس برنده جایزه تعالی صنعت گردشگری شد و نشان الماس جایزه تعالی صنعت گردشگری را دریافت نمود.

به گزارش فرینا، در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای صنعت گردشگری ایران؛ امسال همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با حمایت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و با حضور رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، معاون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری برگزار شد و سازمان منطقه آزاد ارس بعنوان اولین منطقه آزاد کشور در بخش خدمات گردشگری نشان الماس این دوره از جشنواره را کسب کرد.
مراسم اختتامیه و اعطای جوایز برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با بهره‌گیری از مدل تعالی صنعت گردشگری به عنوان ابزاری برای سنجش میزان بلوغ تعالی و استقرار نظام های مدیریتی در سازمان‌ها، بنگاه‌ها و نهادهای فعال در صنعت گردشگری به همت پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ۱۴ مرداد به صورت مجازی در دانشگاه علم و فرهنگ و فقط با حضور تعداد محدودی از نمایندگان تعالی مجموعه‌های گردشگری برگزار شد.
این همایش فرصتی است تا با به کارگیری مدل تعالی صنعت گردشگری، در این صنعت، سازمان‌ها علاوه بر بهره مندی از دستاوردهای متعدد مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار، میزان فروش و ... می‌توانند از یکسو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر عملکرد خود را با سایر سازمان‌ها در صنعت گردشگری به ویژه بهترین آن‌ها مقایسه کنند.
گفتنی است همایش اختتامیه جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری هر سال اسفندماه برگزار و مجموعه‌های گردشگری شرکت کننده در فرایند ارزیابی آن سال، متناسب با سطح تعالی مجموعه معرفی شده و مورد قدردانی قرار می‌گیرند که امسال با توجه به شرایط بحرانی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برگزاری این همایش پس از دوبار کنسل شدن در 14 مردادماه 1399 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور محدود مدعوین برگزار شد.
 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو