افتتاح طرح توسعه شرکت «شمس جاوید اروند» در ادامه نهضت جهش تولید در سرزمین فتح

مدیرعامل شرکت شمس جاوید اروند گفت: پروژه ی تولید نایلون و نایلکس با ظرفیت تولید سالانه پنج هزار تن و ارزش 60 میلیارد ریالی ماشین آلات شان در مدت زمان شش ماه اجرا و به مرحله ی بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، حیدر هامونی با اشاره به تهیه ی مواد اولیه مورد نیاز در این پروژه از داخل کشور، بازار این شرکت تولیدی را بازارهای داخلی و خارجی نام برد و گفت: با آغاز فعالیت این پروژه برای ۱۲۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

به گفته هامونی، راه اندازی این پروژه تمام ایرانی، ۱۰۸ میلیون دلار ارزآوری در پی داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرا و آغاز بهره برداری از پروژه ی بازیافت ضایعات پتروشیمی ـ کلوخه با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و مدت اجرای ۲ ماهه، افزود: این پروژه ظرفیت تولید سالانه دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم محصول بازیافتی را دارد.

مدیرعامل شرکت شمس جاوید اروند ارزش ماشین آلات بکار گرفته شده در این پروژه را ۱۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: مواد اولیه مورد نیاز در این پروژه از داخل کشور تامین می شود و محصول نهایی در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد. این پروژه زمینه اشتغال ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به شکل غیر مستقیم را فراهم کرده است.

هامونی همچنین از پروژه تولید وَکس و پلی اتیلن به عنوان دیگر پروژه ی بهره برداری شده در این مجموعه نام برد و یادآور شد: این پروژه با حجم سرمایه گذاری ۱۶۹ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریالی، ظرفیت تولید سالانه ۵ هزار و ۳۰۰ تن وَکس و پلی اتیلن را دارد.
او ارزش ماشین آلات به کار گرفته شده در این پروژه را ۱۱ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: مواد اولیه را از بازار داخلی تهیه می کنیم و محصول نهایی را نیز در بازارهای داخلی به فروش می رسانیم.

وی افزود: این پروژه که در مدت زمان ۲۴ ماه به اجرا درآمده است برای هشت نفر به طور مستقیم و ۱۵ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

به گفته وی این پروژه ها در مجموع با ۳۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری به اجرا و بهره برداری رسیده اند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو