اروند «سرزمینی بکر» برای سرمایه گذاری است

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سرمایه گذاران می توانند تولید در سرزمین فتح را به راحتی و با کم ترین مشکل انجام دهند؛ چرا که اروند سرزمینی بکر برای سرمایه گذاری است.

به گزارش فرینا، عبدالله کعبی در آئین افتتاح هشتمین پروژه تولیدی، صنعتی از نهضت «جهش تولید در سرزمین فتح»، اظهار داشت: تلاش، پشتکار و اراده محکم مدیرعامل شرکت« شمس جاوید اروند» باعث شد امروز شاهد این مجموعه بسیار ارزشمند در سرزمین فتح باشیم.

عبدالله کعبی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه معاونت سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند جهت ابتکار عمل در افتتاح پروژه های تولیدی در بازه زمانی آزاد سازی خرمشهر تا شکست حصر آبادان، اظهار داشت: این افتتاحیه ها در سال جهش تولید باعث خرسندی همه ما در منطقه آزاد اروند است؛ چرا که ایجاد اشتغال توسط سرمایه گذاران باعث گشایش بسیاری از مشکلات مردم منطقه خواهد شد .

کعبی خاطرنشان کرد: سرمایه گذارانی که با وجود تحریم های ظالمانه ای که استکبار جهانی علیه ملت ایران روا داشته در این منطقه سرمایه گذاری می کنند، شهامت شان قابل تقدیر است.

مشاور ارشد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین از مجموعه معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری این سازمان نیز در راستای ارتقا گردشگری و مشاغل مربوط به آن در سال گذشته تشکر کرد و افزود: سال گذشته شاهد رشد و شکوفایی اشتغال در زمینه گردشگری بودیم که امیدواریم با پایان یافتن بیماری منحوس« کرونا» مجددا شاهد رشد و شکوفایی دگرباره این بخش از مشاغل باشیم.

کعبی با توجه به روز خبرنگار و تبریک به اصحاب رسانه ، انعکاس اخباری که موجب امید و نشاط در جامعه می شود را بسیار مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت: انعکاس چنین اخباری باعث ایجاد رونق و افزایش تولید خواهد شد.

وی همچنین حضور تیم کاردان در معاونت سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها را عاملی جهت امنیت برای سرمایه گذاران معرفی کرد و گفت: با همکاری این معاونت، سرمایه گذاران می توانند تولید در سرزمین فتح را به راحتی و با کم ترین مشکل انجام دهند چرا که اروند سرزمین بکری است برای سرمایه گذاری.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو