سرپرست مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو،‌ جعفر آقانژاد به سمت سرپرست مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب شد.

به گزارش فرینا، در حکم محمدرضا عبدالرحیمی آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و به موجب این حکم شما  را به عنوان “سرپرست مدیریت اجتماعی، سلامت و ورزش” سازمان منطقه آزاد ماکو منصوب می نمایم. امید است با هماهنگی و بهره مندی از ظرفیت های کارشناسی درون سازمان و جلب و بهره مندی از توانمندی های نخبگان اجتماعی منطقه و مدیریت و  همکاری با سازمان های اداری در  منطقه آزاد ماکو و با راهنما قرار دادن سند چشم انداز توسعه جمهوری اسلامی و کلیه اسناد بالا دستی اعم از برنامه های توسعه جمهوری اسلامی ایران و  منشور فرهنگی ابلاغی هیات محترم وزیران، با برنامه ریزی هوشمندانه و آینده نگر، طرح ریزی فعالیت های  دانش بنیان و اجتماع محور و طراحی برنامه های اجتماعی اخلاق مدار و متعهدانه، اهتمام لازم به منظور توسعه متوازن اجتماعی در منطقه و عملیاتی سازی  محورها  به شرح زیر را فراهم آورید.

تعامل سازنده با سازمان های اجتماع محور و جلب مشارکت نهادهای اجتماعی موجود در منطقه و کمک به توسعه کمی و کیفی این سازمان ها در منطقه و  نیز جلب سازمان های مذکور در تدوین و اجرای برنامه های توسعه اجتماعی، سلامت و ورزش  منطقه. 

برنامه ریزی به منظور جلب مشارکت های مردمی در برنامه های توسعه از طریق افزایش مسئولیت اجتماعی شهروندان و اجرای هر برنامه و تدبیری که شهروندان را به فعالان اجتماعی توسعه تبدیل نماید.

اجرای برنامه های اجتماعی سلامت محور با محوریت مردم و کمک به افزایش شاخص های سلامت جسمی ، روحی و روانی شهروندان  با جلب همکاری سازمان های مربوطه و مردم، به خصوص افزایش نشاط اجتماعی شهروندان.

توسعه و گسترش استارتاپ های اجتماعی در منطقه و فراهم آوردن همکاری لازم با استارتاپ های اجتماعی به منظور مشارکت  در برنامه های اجتماعی در منطقه.

اجرای برنامه های مناسب به منظور توانمند سازی جامعه محلی در زمینه های توسعه اجتماعی و به خصوص در زمینه آسیب های اجتماعی نو ظهور و  فضای مجازی.

اجرای برنامه های مناسب به منظور توسعه مسئولیت اجتماعی بنگاه ها، شرکت ها و  شهروندان  به منظور کمک به برنامه های توسعه در حال اجرای مردمی و دولت.

اجرای برنامه های مناسب در زمینه توسعه عدالت اجتماعی اعم از عدالت توزیعی و جغرافیایی به منظور افزایش دسترسی برابر شهروندان به خدمات اجتماعی و ارتقاء شاخص های حقوق شهروندی در زمینه اجتماعی.

ارتقاء امنیت اجتماعی با شناسایی  موضوعات و عوامل آن و نیز شناسائی مکان های ناامن و  اجرای برنامه های مناسب در راستای توسعه امنیت اجتماعی پایدار در منطقه.

ارتقاء و توسعه ورزش همگانی،  قهرمانی و احیاء و برگزاری  بازی های محلی در منطقه آزاد ماکو.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو