توسعه همکاری های بین سپاه و سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نیروهای سپاه پاسداران قشم در زمان های مختلف در عرصه های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و امنیتی عملکرد بسیار خوب و موفقی داشته اند.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، افزود: سرافرازی امروز جمهوری اسلامی ایران و وجود امنیت پایدار در منطقه حاصل تلاش تمامی نهادها مربوط به این حوزه است.

مومنی ادامه داد: هماهنگی میان بخش های فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و نیروهای سپاه و بسیج می تواند به حل و کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی موجود در سطح جزیره کمک کند و موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی می تواند موجب افزایش روحیه شهامت و مجاهدت میان جوانان جزیره و کشور شود و سازمان منطقه آزاد قشم آماده همکاری در این زمینه هاست.

براساس این گزارش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام و اعیاد گذشته، از مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قدردانی کرد.

سرهنگ محمد سالاری در ادامه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت فرمان خود در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سازندگی، امنیتی و دفاعی ارائه کرد و افزود: نیروهای سپاه و بسیج قشم با همراهی و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا و کاهش آسیب های ناشی از این بیماری عملکرد خوب و موفقی داشته اند.

سرهنگ سالاری در پایان گفت: همکاری بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم با این نهاد انقلابی در جهت فرهنگ سازی و مدیریت فضای اجتماعی جزیره قشم نتیجه بخش بوده و شاهد کاهش آسیب های اجتماعی هستیم.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو