راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول ۴.۲ کیلومتر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محبوب حیدری روز شنبه در بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث راه دسترسی منطقه ویژه اقتصادی نمین با تاکید بر تکمیل این پروژه تا پایان فصل کاری افزود: عملیات خاکی و ابنیه فنی پروژه تکمیل شده و پروژه در مرحله اجرای لایه زیر اساس می‌باشد.
حیدری درباره اهمیت اجرای این پروژه اظهارداشت: این استان ظرفیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعتی و معدنی بخصوص صنایع تبدیلی دارد که منطقه ویژه اقتصادی نمین به دلیل دارا بودن شرایط خاص و امتیازات فراوان می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران خارجی باشد.
وی گفت: تمام پروژه‌های حوزه راه استان فعال بوده و پیمانکاران با قوت و قدرت مشغول کار هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه راه‌سازی تا قبل از سال ۹۵، کل اعتبارات راه‌های شریانی ۱۵۰ میلیارد ریال بود و امروز این اعتبارات به بیش از یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال رسیده بطوریکه اکثر راه‌های شریانی استان دارای ردیف ملی است.
حیدری با اشاره به اجرای ۱۲۰میلیارد ریال پروژه در بخش بازآفرینی شهری اظهار داشت: در تمامی پروژه‌ها رعایت کیفیت اولویت ما است تا رفاه عموم شهروندان تامین شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو