مجوز افزایش ۷۰ تخت به ظرفیت بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گرفته شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر، مجوز افزایش ۷۰ تخت به ظرفیت بیمارستان سلمان فارسی گرفته شد که این مهم تا پایان سال انجام می‌شود. ۱

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، زهرا نویدی فر روز دوشنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: با کمک و همیاری شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس چهار تخت مراقبت‌های ویژه نیز به مجموعه تخت‌های بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه افزوده شد که جامعه کارگری شاغل در این منقطه بیشترین بهره را از این اقدام ارزشمند خواهند برد.
نویدی فرد بیان کرد: در زمان حاضر سه پروژه درمانگاهی شهرهای جم، خورموج و برازجان در استان بوشهر در دست احداث است که همه آنها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و امیدواریم بزودی به بهره‌برداری برسند.
وی ادامه داد: همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته مرکز درمانی تامین اجتماعی در شهرهای دلوار و خورموج تا زمان بهره‌بردرای از پروژه‌های ساختمانی آنها، در مکان استیجاری راه‌اندازی می‌شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر درمانی تامین اجتماعی در مقابله با بیماری کرونا گفت: از آغاز شیوع این ویروس ۲۲۵ نفر از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به این بیماری مبتلا شدند که با پیگیری و مجوزهای لازم از سازمان مرکزی ۱۲۰ نفر نیروی جایگزین به مجموعه درمان اضافه شد تا در امر خدمت رسانی به مراجعان و مقابله با بیماری خللی وارد نشود.
نویدی فرد ادامه داد: مدیریت درمان استان بوشهر برای تکمیل کادر درمانی مورد نیاز خود در آزمون استخدامی شهریورماه سال جاری ۱۲۳ مجوز نیرو گرفته است که در مقایسه با آزمون دوره گذشته رشد ۱۳۲درصدی داشته است.
استاندار بوشهر گفت: تلاش‎های شبانه روزی و بی وقفه پزشکان، پرستاران و کادر پزشکی تامین اجتماعی استان در کنار سایر مجموعه‌‎های درمانی در مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر است و امیدواریم با همت و همدلی آنان بتوانیم هرچه زودتر از این بیماری عبور کنیم.
عبدالکریم گراوند افزود: با وجود اینکه مجموعه درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تنها در ۲ شهرستان امکان پوشش بیماران کرونایی را دارد ولی آمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در این مراکز نشان از تلاش و همراهی مثبت و ارزنده در مهار و کنترل این بیماری در استان است و این تلاش از دید مردم قدرشناس استان دور نخواهد ماند.
گراوند ادامه داد: تلاش و مجاهدت فداکارانه کادر درمانی در سایه همدلی و وحدت همگانی رمز موفقیت و سربلندی در مهار و کنترل این ویروس خطرناک است و تلاش‌گران عرصه سلامت در مقابله با ویروس کرونا بخوبی این همکاری و مساعدت را به نمایش گذاشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.