راه اندازی مرکز تلفن پیشرفته 256 شماره ای در منطقه ویژه اقتصادی لامرد 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با پیگیریهای انجام شده، مرکز تلفن جدید 256 شماره ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد نصب و راه اندازی شد. 

به گزارش فرینا، فریدون فدایی دولت با اعلام این خبر گفت: مرکز تلفن پیشرفته 256 شماره ای در سایت انرژی بر لامرد از نوع کافو نوری AG256 و دارای سرعت و کیفیت بسیار بالایی است. 
فدایی دولت تصریح کرد: پیش از این در سایت انرژی بر لامرد فقط قادر به واگذاری 30 شماره و با محدودیت های بسیاری همراه بودیم که در حال حاضر با راه اندازی مرکز تلفن جدید، امکان واگذاری 256 شماره به واحدهای صنعتی منطقه ویژه لامرد فراهم است.

وی در پی تسریع در راه اندازی مرکز تلفن جدید از شرکت مخابرات استان فارس و شهرستان لامرد، واحد سیستم های اطلاعاتی و مخابراتی منطقه ویژه اقتصادی لامرد قدردانی به عمل آورد.

به گفته مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، طرح راه اندازی دو مرکز تلفن 5000 شماره ای در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی لامرد پیش بینی شده است.

استقرار و راه اندازی سایت بی.تی.اس (BTS) و تقویت کننده سیگنال خطوط تلفن همراه جهت بهبود آنتن دهی موبایل در محدوده سایت انرژی‌بر و برخی روستاهای پیرامونی و توسعه فیبر نوری در داخل سایت انرژی بر جهت افزایش پهنای باند اینترنت برای ارائه خدمات بهتر به سرمایه گذاران به مرحله اجرا درآمده است.
شایان ذکر است بهینه سازی و بروزرسانی تجهیزات و زیرساخت های مخابراتی منطبق با آخرین فناوری های ارتباطی در اولویت منطقه ویژه اقتصادی لامرد قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو