برقراری خط پرواز باری کرج ـ چین در آینده نزدیک

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به حمایت از بخش تولید و صنعت در استان به خصوص صنایع مستقر در این منطقه گفت: به همین منظور در حال پیگیری  خط پرواز باری کرج ـ چین به صورت جدی با هدف رفع نیاز تولیدکنندگان هستیم که به زودی محقق می شود.

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق روز سه شنبه در حاشیه بازدید رییس کل دادگستری استان البرز از این منطقه که با هدف بررسی ظرفیت ها و مشکلات منطقه ویژه برگزار شده بود افزود: با توجه به اینکه صنعت و بویژه صنایع مستقر در این منطقه نیازمند دسترسی به مواد اولیه برای تولید کالا و خدمات خود هستند، به همین منظور، رایزنی برای توسعه پروازهای باری با چندین کشور از جمله امارات متحده عربی صورت گرفته است.
ثناگو مطلق اضافه کرد: پرواز باری به مقصد چین را نیز به صورت جدی در حال پیگیر هستیم که به زودی محقق خواهد شد.
وی با اشاره به از سرگیری پروازهای باری از فرودگاه پیام پس از چهار ماه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بودند اظهار داشت: پیش بینی ها این است که با توجه به نوع و حجم باری که سرمایه گذاران دارند با یک شیب خوبی طی 2 ماه آینده پروازهای کارگو از این فرودگاه به حجم سال گذشته و حجم مورد نیاز سرمایه گذاران برسد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام در ادامه با بیان اینکه پروازهای باری، مسافری و آموزشی از فرودگاه بین المللی پیام با وجود شیوع ویروس کرونا، به سرخط اولیه خود بازگشته و در حال توسعه هستند گفت: در بخش پروازهای مسافری، با توجه به استقبال خوب مردم استان از مسیر پروازی اهواز ـ کرج و بالعکس، این مسیر پروازی افزاییش خواهد یافت.
ثناگو مطلق افزود: همچنین مسیرهای جدید به دیگر استان های کشور، با توجه به اعلام استان و مطالعاتی که در حال انجام است، طی چند ماه آینده به مسیرهای پروازی از این فرودگاه اضافه خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.