با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس صورت گرفت:

افتتاح دستگاه رادیولوژی دیجیتال در هادیشهر

مجهزترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس در بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر راه اندازی و افتتاح شد.

به گزارش فرینا، با حضور مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد ارس و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا مجهزترین دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان دکتر سجادی هادیشهر با مساعدت سازمان منطقه آزاد ارس افتتاح شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در حاشیه افتتاح این دستگاه گفت: در راستای مقابله با شیوع کرونا و با مساعدت یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریالی سازمان منطقه آزاد ارس جهت خرید و نصب دستگاه های استابلایزر، ایمیجر و سیستم پکس، سیستم رادیولوژی بیمارستان سجادی هادیشهر از حالت آنالوگ به دیجیتال تغییر یافت.
محسن نریمان اظهار داشت: با راه اندازی دستگاه رادیولوژي دیجیتال و مجهز بودن این دستگاه به سیستم نرم افزاری وشرایط تصویر برداری مناسب، موجبات ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و هزینه کمتر برای شهروندان مهیا می شود.
گفتنی است؛ از آغاز شیوع کرونا در کشور، سازمان منطقه آزاد ارس اقدامات متعددی در زمینه تامین تجهیزات ایمنی، ماسک و...، عقد تفاهم نامه جهت پایش و نظارت بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی، عقد تفاهم نامه ارائه خدمات به بیماران کرونایی و بیماران زمینه ای و افراد مرتبط بابیماران کرونایی، انجام غربالگری مکمل را با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا و سایر ارگان ها در محدوده منطقه آزاد ارس انجام داده است.
 

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو