کتاب «قلاع و استحکامات دفاع شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و جلفا» در فهرست برترین کتاب های خانه کتاب

کتاب «قلاع و استحکامات دفاع شهرستان‌های کلیبر، خداآفرین و جلفا» جزء کتاب‌های برتر خانه‌ کتاب در بهار ۱۳۹۹ (کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران) قرار گرفت.

به گزارش فرینا، کتاب «قلاع و استحکامات دفاع شهرستان های کلیبر، خداآفرین و جلفا» تألیف پرویز پورکریمی و علی صدرایی جزء کتاب‌های برتر خانه‌ی کتاب در بهار ۱۳۹۹ (کتاب فصل جمهوری اسلامی ایران) از انتشارات پروژه ترجمه حسنلو که با حمایت سازمان منطقه آزاد ارس منتشر شده است در فهرست برترین کتاب های بهارخانه کتاب قرار گرفت.
در بهار سال جاری، ۸۲۵ عنوان کتاب در حوزة «تاریخ»، ۶۰ عنوان کتاب در حوزة «جغرافیا»، ۹۳ عنوان کتاب در حوزة «محیط زیست» و ۲۹ عنوان کتاب در حوزة «مستندنگاری» مورد بررسی و داوری قرار گرفت که از این میان ۲۰ عنوان کتاب به شرح ذیل برگزیده شد.
گفتنی است، با توجه به حجم تولیدات کتاب در سال و ماه و سردرگمی مخاطبان و خانواده‌ها برای تهیه کتاب خوب، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران درصدد برآمده است که هر فصل با توجه به معیارهایی که اعلام شده، کتاب‌های برتر را معرفی کند.
معرفی این کتاب‌ها از نظر معیارهای این مؤسسه است و سایر مؤسسات، انجمن‌های صنفی و علمی نیز می‌توانند براساس معیارهای خود کتاب‌های خوب را معرفی کنند.
خانه كتاب موسسه ای غیرانتفاعی و غیر دولتی است كه با هدف ارایۀ اطلاعات در زمینۀ كتاب های منتشر شده در ایران از سال 1372 آغاز به كار كرده است و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب‌ها درسال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.
مشخصات کتاب‌شناختی تمام کتاب هایی که در کشور منتشر می‌شود، به انضمام معرفی کوتاه، تصویر روی جلد و نیز تصویر صفحات نخستین هر کتاب (تا قبل از متن اصلی)، دو روز پس از اخذ مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این پایگاه ثبت می‌گردد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو