برگزاری اولین جلسه کمیته برگزاری همایش سرمایه گذاری طرح های شهر درگهان

اولین جلسه کمیته برگزاری همایش سرمایه گذاری طرح های شهر درگهان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این جلسه گفت: همایش سرمایه گذاری «درگهان در مسیر توسعه» با هدف معرفی طرح های شاخص و کلان این شهر در حوزه های گردشگری؛ عمرانی و تجاری برگزار می شود.
مومنی با اشاره به قابلیت جذب سرمایه گذار مخصوصا بومی در پروژه های عمرانی کلان با قابلیت ارایه خدمات گردشگری، تفریحی و ورزشی ادامه داد: برگزاری این همایش ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی منطقه می تواند به جلب مشارکت علاقمندان به روند توسعه و سرمایه گذاری در جزیره سرعت بخشد.
وی افزود: برگزاری موفق این همایش با برنامه ریزی دقیق توسط اعضای دبیرخانه و کمیته های تعریف شده محقق می شود و برای این منظور تهیه و تدوین بسته های سرمایه گذاری که پاسخگوی پرسش ها و نیازهای سرمایه گذاران باشد؛ ضرورت دارد.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با هدف گذاری درست می توان از ظرفیت سرمایه گذاران کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس نیز برای سرمایه گذاری در این طرح های شاخص استفاده کرد.
مومنی تصریح کرد: ۱۴ پروژه شاخص اقتصادی با توان جلب سرمایه گذاری معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف عمرانی؛ گردشگری؛ تفریحی؛ خدماتی و تجاری در همایش درگهان در مسیر توسعه برای سرمایه گذاران حاضر در این برنامه معرفی خواهند شد.
وی با تقدیر از تلاش های مدیریت منطقه ویژه اقتصادی قشم و امور درگهان تصریح کرد: پروژه های مشخص شده جهت معرفی در این همایش در قالب سه بخش کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شده، که در عمل می تواند ساختار جدیدی در این منطقه ایجاد کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: با جذب سرمایه گذار و بهره برداری از این طرح ها بطور قطع شاهد افزایش کیفیت زندگی ساکنین منطقه و همچنین ارائه خدمات بهتری به بازرگانان و گردشگران این منطقه خواهیم بود.
براساس این گزارش؛ در ادامه این نشست معاونین و مدیران حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را درباره ترکیب دبیرخانه این همایش و اعضای کمیته های تخصصی آن مطرح کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.