برگزاری دوره آنلاین آموزش عکاسی با موبایل در ژئوپارک جهانی قشم

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از برگزاری دوره آموزش عکاسی با موبایل به صورت آنلاین و ویژه دانش آموزان غرب جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ژئوپارک جهانی قشم هر ساله کارگاه ها و دوره های آموزشی ویژه ای برای دانش آموزان و کودکان در روستاهای غرب جزیره برگزار می کند که با توجه به شرایط ویژه امسال و شیوع بیماری کرونا این مدیریت اقدام به برگزاری دوره آموزشی عکاسی با موبایل به صورت آنلاین کرده است.
امری کاظمی ادامه داد: در این دوره آموزشی مباحثی از قبیل دید خوب در عکاسی، آشنایی با انواع عکاسی یا ژانرهای عکاسی، اصول کادربندی، نور و رعایت اصول نورپردازی، خلاقیت در عکاسی، کار بادوربین موبایل و نکات ضروری عکاسی با موبایل به حاضران در این دوره آنلاین آموزش داده شده و تمرین های مرتبط به هنر آموزان داده می شود.
وی با اشاره به حضور 38 نفر در این دوره آموزشی آنلاین، افزود: علاقه مندانی از روستاهای گوران، چاهوشرقی، دولاب و سرریگ در دوره آموزش عکاسی با موبایل شرکت کرده اند.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم تصریح کرد: البته تعداد بیشتری علاقه مندان به موضوع عکاسی از ژئوپارک های طبس و ارس و همچنین برخی ژئوپارک های جهان نیز با حضور در صفحه مجازی مربوط ژئوپارک جهانی قشم موفق به مشاهده این برنامه شدند.
امری کاظمی با بیان اینکه تا امروز (شنبه اول شهریورماه) دو جلسه از دوره آموزش عکاسی با موبایل به صورت آنلاین برگزار شده، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی پس از جلسات کلاس و اعلام تمرینات، با در اختیار گذاشتن جزوه و رفع اشکال عکس های دانش آموزان یه پایان می رسد.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم در پایان بیان کرد: عکاسی یکی از هنر - صنعت هایی است که دانش آموزان با استفاده از آن می توانند به حفاظت از میراث طبیعی و احیای میراث ناملموس قشم و همچنین مظاهر و نمادهای تنها ژئوپارک جهانی ایران کمک کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو