پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دولت

  • يکشنبه 2 شهريور 1399 - 18:25
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت را تبریک و تهنیت گفت.

حمیدرضا مومنی در این پیام هفته دولت را نمادی کار و تلاش در عرصه های مختلف و فرصتی گران بها برای معرفی خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته بود.

متن پیام مدیرعامل منطقه آزاد قشم به مناسب آغاز هفته دولت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته نخست شهریور به یاد دو یار گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نام «هفته دولت» مزین شده است. این ایام فرصت مغتنمی است تا با الگو گرفتن از منش و روش این دو شهید صدیق، در راستای عزت و سربلندی، تقویت وحدت ملی و توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم به عنوان ولی نعمتان این نظام بودند و مسئولان باید با الگو گیری از ویژگی های انسانی، اخلاقی و رفتاری این شهیدان در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

هفته دولت نماد کار و تلاش در عرصه آبادانی کشور و فرصت گران بهایی برای معرفی خدمات و ثمرات دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه های گوناگون است. شایسته است امسال نیز به مانند سال های قبل با استفاده از فرصت هفته دولت، اطلاع رسانی گسترده ای از تلاش ها و توفیقات سازمان منطقه آزاد قشم در دولت تدبیر و امید صورت گیرد. امیدوارم با شفافیت هرچه بیشتر در راستای پاسخگویی به مردم نجیب جزیره زیبای قشم در جهت کارآمدی بیشتر در این منطقه گام های استواری برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و  بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد را در انجام شایسته مسؤلیت خطیر خدمتگزاری به مردم و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس اسلامی از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

حمیدرضا مومنی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو