بهره برداری از ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی در جزیره کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ورزشگاه اختصاصی ورزش های ساحلی بر اساس استاندارد های بین المللی و جهانی در آینده نزدیک در این منطقه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری با بیان این که این ورزشگاه ساحلی کیش بر اساس آخرین استانداردهای جهانی و بین المللی می تواند به عنوان پایگاه مهم ورزش های ساحلی در سطح کشور و منطقه مطرح شود اظهار داشت: جزیره کیش از ظرفیت ها، زیر ساخت ها، امکانات و شرایط اقلیمی مناسبی جهت توسعه ورزش های ساحلی برخوردار است و این مهم در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است.

مظفری افزود: با تحقق یافتن این مهم جزیره کیش میزبان برگزاری مسابقات سطح اول کشور، اردوی تیم های ملی در رشته های ساحلی و همچنین مسابقات بین المللی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با هدف حمایت، پرورش و معرفی استعدادهای فوق العاده جوانان و نوجوانان این منطقه و جنوب کشور و هم چنین مناطق همجوار کیش در سطح تیم های ملی، این مجموعه ورزشی در منطقه سفین جزیره کیش احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان تاکید کرد: علیرغم همه فعالیت ها و تلاش هایی که تاکنون صورت گرفته، بسیاری از ظرفیت های جزیره کیش در حوزه های مختلف مغفول مانده است، امیدواریم این اقدام به توسعه و گسترش ورزش در منطقه کمک کند و بتواند در سطح ملی نیز تاثیر گذار باشد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو