توسعه کارخانه تولید کاتالیست و آغازگرهای مورد مصرف پتروشیمی در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طرح توسعه کارخانه آراد صنعت ماهان تولیدکننده مواد کاتالیست و آغازگرهای مورد مصرف در پتروشیمی و تولید امولیسفایر با سرمایه‌گذاری 450 میلیارد ریالی بخش خصوصی در شهرک صنعتی آبادان انجام شد .

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در آیین دهمین پروژه از نهضت جهش تولید در سرزمین فتح افزود: سالانه ۲۳ هزار تن انواع محصولات کاتلیست، امولیسفایر و آغازگرهای مورد مصرف در پتروشیمی در این کارخانه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می‌شود.

موسوی میزان سرمایه‌گذاری این کارخانه را ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این کارخانه ظرفیت شغلی برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۷۵ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: این کارخانه که از شرکت‌های دانش بنیان بشمار می‌رود دهمین پروژه به بهره‌برداری رسیده در سال جهش تولید در سرزمین فتح است که یکی از راهبردهای اصولی سازمان منطقه آزاد اروند به فرمایش رهبری در شعار سال است.

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند از سه طریق شرکت‌های دانش بنیان را مورد حمایت قرار می‌دهد، یکی از آنها ارائه تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری استان خوزستان و همچنین کمک‌های معاونت علمی ریاست جمهوری است تا این واحدهای تولیدی توسعه یابند.

موسوی بیان کرد: در خصوص بحث صدور مجوزها، پروانه تاسیس، پروانه بهره برداری و پروانه ساخت کمترین زمان ممکن و امتیازات ویژه برای صنایع دانش بنیان در منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده است و از طریق مرکز نوآوری نیز آموزش های علمی شرکت ها نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو