نریمان در حاشیه آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری ارس خبر داد:

واگذاری 70 هکتار زمین به فارغ التحصیلان کشاورزی ارس | 6

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از واگذاری 70 هکتار زمین در فاز اول به فارغ التحصیلان بومی کشاورزی و دامداران ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در حاشیه آئین افتتاح پروژه های سرمایه گذاری ارس که با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، هدف از واگذاری این اراضی را ایفای نقش فارغ التحصیلان کشاورزی در زمینه تولید محصولات استاندارد و صادراتی، استفاده بهینه از منابع آب و خاک و ایجاد اشتغال پایدار در ارس عنوان کرد.

نریمان با بیان اینکه برای جذب اعتبار و تحقق این طرح پیگیری های مستمر انجام شد، افزود: در فاز اول این طرح 70 هکتار زمین با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده و به فارغ التحصیلان بومی و دامدارارن ارس اختصاص داده شده است.

وی بهره مندی از صاحب نظران و متخصصین حوزه کشاورزی در اجرای پروژه های توسعه ای را مهم دانست و گفت: این اراضی طبق هدف گذاری های صورت گرفته و با گزینش فارغ التحصیلان بیکار و بومی، ابتدا بصورت یکسال اجاره و سپس در صورت اجرای طرح و سنجش میزان پیشرفت کار، بصورت قطعی و در قالب شرکت دانش آموختگان خوشنام ارس واگذار خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار کرد: یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد ارس بهره گیری از ظرفیت های موجود برای ایجاد اشتغال است تا ضمن بهره برداری بهینه از سرمایه های آب و خاک ارس و بکارگیری متخصصین، شاهد توسعه فعالیت ها و تولید و صادرات محصولات کشاورزی در ارس باشیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو