دایره فعالیت های معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند بسیار گسترده است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فعالیت و ارتباطات مردمی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، بسیار گسترده است.

به گزارش فرینا؛ قدراله طمیمیان با حضور در ویژه برنامه بازتاب صدا وسیمای مرکز آبادان، فعالیت مدیریت های زیرمجموعه معاونت فرهنگی را بسیار متنوع و گسترده دانست و خاطرنشان کرد: این معاونت با ۵ مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی، توسعه اجتماعی و ورزشی، آموزش تعالی و بلوغ  کسب و کارها، محیط زیست، بهداشت وسلامت و توسعه فرهنگی و هنری با پراکندگی گسترده ای مواجه است که تلاش شده با همراهی و همدلی همه مدیران و در رأس امور حوزه معاونت (به عنوان حلقه اتصال این مجموعه)، عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

طمیمیان با اشاره به الگوی تفکیک این معاونت به دو بخش گردشگری و فرهنگی و اجتماعی در منطقه آزاد کیش، افزود: اروند در بین مناطق آزاد از بیشترین میزان جمعیت برخوردار است اما با پیگیری های انجام شده این اتفاق در منطقه ما تا کنون اجرایی، نشده است.

وی تصریح کرد: تلاش کرده ایم با تمام توان انجام وظیفه کنیم واکثر امور در این معاونت با همفکری هنرمندان منطقه پیش می رود در نهایت نیز مردم ناظر عملکرد ما هستند و قضاوت خواهند کرد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو