در ادامه ویژه برنامه‌های هفته دولت؛

بازدید مشاور رییس جمهور از اسکله نفتی حرا قشم

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه در دست ساخت اسکله نفتی حرا جزیره قشم بازدید کرد و از نزدیک با عملیات ساخت و پیشرفت فیزیکی آن آشنا شد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک و هیات همراه روز چهارشنبه با حضور در منطقه جنگلی حرا جزیره قشم، یکی از بزرگترین اسکله های نفتی در جنوب کشور را که به  تامین مواد اولیه پالایشگاهی، نفت خام فوق سنگین و صادرات میعانات نفتی مانند بنزین، گازوئیل و قیر در این جزیره مبادرت خواهد کرد، مورد بازدید قرار دادند.
او در حاشیه این بازدید راه اندازی این اسکله را نشانه ای عینی از توسعه روابط بخش خصوصی و دولت با مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد و گفت: 30درصد سرمایه گذاری این پروژه توسط سازمان منطقه آزاد قشم و 70 درصد آن بوسیله بخش خصوصی انجام شده وعملیات ساخت جهت اتمام این پروژه با تلاش های سربازان جبهه تولید و سازندگی در حال انجام است.  
گفتنی است؛ پروژه اسکله نفتی حرا جزیره قشم با ظرفیت تامین و صدورسالانه 14میلیون و 500هزار تن مواد اولیه پالایشگاهی، نفت خام فوق سنگین و میعانات نفتی مانند بنزین، گازوئیل و قیر با 53 میلیون یورو سرمایه گذاری و 65درصد پیشرفت فیزیکی در منطقه جنگل های حرا جزیره قشم در دست ساخت است.
مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و امام جمعه شهرستان مورد استقبال قرار گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.