در ادامه ویژه برنامه‌های هفته دولت؛

بازدید مشاور رییس جمهوری از پروژه های شرکت تولید انرژی گستر قشم

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های تولید برق 500مگاواتی(170 مگاوات در فاز2) و تولید آب شیرین 100هزار مترمکعب در روز شرکت تولید انرژی گستر قشم بازدید کرد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک و هیات همراه  روز چهارشنبه با حضور در محل این پروژه ها تولید انرژی را در جزیره قشم از جمله افتخارات سرمایه گذاران و متخصصان ایرانی خواند و بر حمایت دولت از آنها تاکید کرد. 

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در حاشیه این بازدید از پیشرفت فیزیکی 87 درصدی پروژه تولید برق 500مگاواتی(170 مگاوات در فاز2) با سرمایه گذاری 386 میلیون یورویی بخش خصوصی تقدیر کرد.

گفتنی است، در پروژه تولید برق 500مگاواتی(170 مگاوات در فاز2)  که در سال 94 اجرای آن شروع شده است در زمان احداث410 نفر و در زمان بهره برداری 100نفر شاغل بکار شده و می شوند.

اجرای پروژه تولید آب شیرین 100هزار مترمکعب  در روز نیز با سرمایه گذاری 84 میلیون دلاری در سال 1398 آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی15درصد و اشتغالزایی120 نفر در  زمان احداث و 28 نفر در زمان بهره برداری از سوی شرکت تولید انرژی گستر قشم در دست اجراست.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد استقبال قرار گرفت. 

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو