بازديد مشاور رییس جمهور از تولید و تعمیر انواع شناورها در کارخانه مدکندآلوی قشم

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی در کارخانه شناورسازی مدکندآلوی قشم بازدید کرد.

به گزارش فرينا، مرتضی بانک و هیات همراه  روز چهارشنبه در بازدید از این کارخانه از بکارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی در جهت کمک به تولید ملی و ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه ابراز رضایت کردند.

مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور در این بازدید ساخت دهها فروند انواع شناور را در این کارخانه غرورانگیز خواند و با تشکر از تلاش های مدیریت و کارکنان این مجموعه تولیدی، نقش آنها را در رونق اقتصادی و خودکفایی کشور و جزیره قشم ستود.

گفتنی است شرکت تعاونی شناورسازی مدکندآلوی قشم با هدف تولید و تعمیر انواع شناورهای فایبرگلاس، آلومینیومی و فولادی با به کارگیری نیروهای بومی و اشتغالزایی در جهت کمک به تولید ملی، ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت کشتی سازی در منطقه در سال 1385 تاسیس شد.

کارخانه این شرکت  در زمینی به مساحت پنج هکتار در جزیره قشم، منطقه کندآلو احداث شده و با اشتغالزایی 200 نیروی کارمستقیم و 500 نیروی کارغیرمستقیم ظرفیت ساخت 100 فروند شناور زیر 30 تُن را در سال داراست و تاکنون حدود چهارشناور 158 نفره الماس، 21 فروند شناور آذرخش و ٤٠٠ فروند شناور فايبرگلاس مسافری و تفریحی  را در منطقه آزاد قشم ساخته است.

مرتضی بانک مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور و هیات همراه  صبح چهارشنبه برای شرکت در آیین های بهره برداری، کلنگ زنی و بازدید از پروژه های نفتی، عمرانی و تولیدی وارد جزیره قشم  شد و از سوی حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مورد استقبال قرار گرفت. 

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو