معاون عمرانی استانداری فارس:

دهکده لجستیک در منطقه اقتصادی شیراز ساخته می‌شود

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: دهکده لجستیک با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز، ساخته می‌شود.

به گزارش فرینا، محمود رضایی‌کوچی در جلسه ساخت دهکده لجستیک شیراز، آمادگی بخش خصوصی در این زمینه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اصلاح آیین نامه و دستور العمل اجرای این طرح برای همکاری بخش دولتی و خصوصی در کمترین زمان ممکن، می‌تواند پیش نیاز‌های اجرای طرح را فراهم کرده و گام بلندی در راستای انجام آن باشد.

رضایی کوچی، از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز درخواست کرد که به عنوان یک بخش خصوصی، پیشنهاد‌های خود را برای اجرای طرح ساخت دهکده لجستیک در این منطقه مطرح کرده و در این راستا توانایی‌ها و ظرفیت‌های این منطقه را برای اجرای طرح اعلام کند.

وی بهترین موقعیت مکانی برای اجرای طرح احداث دهکده لجستیک را منطقه ویژه اقتصادی شیراز دانست و گفت: وجود زیر ساخت‌های لازم و راه‌های دسترسی و انجام عملیات توسعه‌ای در این منطقه از دلایل انتخاب آن برای ایجاد دهکده لجستیک است.

معاون عمرانی استانداری فارس اضافه کرد: امیدواریم که منطقه ویژه اقتصادی و اداره کل راه آهن فارس در بحث تامین زمین برای اجرای این طرح به جمع بندی مثبتی برسند، زیرا در این صورت مجبور هستیم برای تامین زمین به سراغ منابع ملکی دیگر و روش‌های پر هزینه برویم، ایجاد این دهکده در نقاط دیگر به جز منطقه ویژه اقتصادی بسیار سخت است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو