در راستای اجرایی شدن همکاری دوجانبه سازمان منطقه آزاد قشم با جهاد دانشگاهی کشور؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با دانشگاه علم و فرهنگ

تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با دانشگاه علم و فرهنگ در راستای اجرایی شدن همکاری این سازمان با سازمان جهاد دانشگاهی کشور به امضا رسید.

به گزارش فرینا، این تفاهم‌نامه بین حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، باهدف توسعه سرمایه‌های فکری و تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی و به‌طور خاص توسعه پایدار صنعت گردشگری منطقه آزاد قشم امضا شد.
دستیابی به هدف "جهان انسانی" و "انسان جهانی" و تقویت پیوندهای علمی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی در سطوح ملی و بین‌المللی از اهداف اصلی این تفاهم‌نامه بوده که نگاه تخصصی به ارتقا و گسترش علوم مربوط به صنعت گردشگری در جزیره به‌ویژه در سطوح جهانی دارد.
همکاری و مشارکت درزمینه طرح‌های پژوهشی مورد توافق در قالب پایان‌نامه و رساله‌های دکترا، تدوین، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی گردشگری، تربیت و بازآموزی راهنمایان تخصصی بومی و محلی و همکاری در طراحی و پیاده‌سازی استانداردهای اقامتگاه‌های بومگردی در منطقه آزاد قشم بر اساس معیارهای بین‌المللی بخشی از مفاد مندرج در این تفاهم‌نامه می‌باشد.
از دیگر موضوعات مطرح‌شده در تفاهم‌نامه مذکور می‌توان به همکاری و مشارکت در ایجاد دفاتر و شعب استارتاپ های دانش‌بنیان در بخش گردشگری، مشارکت در برگزاری سخنرانی‌ها و نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی تخصصی در حوزه داخلی و بین‌المللی، توسعه منابع انسانی در قالب طرح‌های پژوهشی موردتوافق و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی، برنامه‌ریزی تدوین، ترجمه و تألیف کتاب و ... اشاره کرد.
تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با دانشگاه علم و فرهنگ در 6 ماده تنظیم و توسط حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، عابدین سعادت فر، منتخب هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم، سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ و همچنین مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به‌عنوان دستگاه نظارت در محل دفتر تهران سازمان منطقه آزاد قشم به امضا رسید.
گفتنی است؛ در این جلسه حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، علی یدقار، مشاور عالی مدیر عامل، مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم، سید سعید هاشمی، رییس دانشگاه علم و فرهنگ، پروانه پرچکانی معاون بین‌الملل، محمود هاشمی مدیرعامل استارتاپ DPL دانشگاه علم و فرهنگ و محمدسعید موسایی باغستانی، رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو