امضا تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با جهاد دانشگاهی کشور

تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، کارآفرینی، اشتغال، فناورانه و مشاوره‌ای، بین سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد دانشگاهی کشور امضا شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، این تفاهم‌نامه به امضای حميدرضا طيبي، ریيس جهاد دانشگاهي و حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسید.
تفاهم‌نامه مذکور در سه حوزه پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی، فرهنگی و آموزش، اشتغال و کارآفرینی تدوین و  باهدف توسعه حوزه‌های مذکور در جزیره قشم به اجرا درمی‌آید.
 شناسایی توانمندی‌ها و ایجاد زمینه‌های همکاری مطلوب میان سازمان و جهاد، ارایه مشاوره‌های تخصصی در اجرای پژوهش‌ها و پروژه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه‌های مختلف، همکاری در انجام امور مطالعاتی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری همایش‌های علمی و  تأسیس و استقرار مرکز بانک خون‌ بندناف رویان در منطقه آزاد قشم از فعالیت‌های در حوزه پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی است.
در بند مربوط به حوزه فرهنگی؛ مشاوره و اجرای پروژه‌های افکار سنجی، راه‌اندازی دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، همکاری و مشارکت در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و فعالیت‌های سراسری نوآورانه، برگزاری همایش‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، جشنواره ها، کارگاه‌ها و نشست‌های علمی ـ فرهنگی، نمایشگاه‌ها، مشارکت در تألیف و انتشار کتاب در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری بخشی از فعالیت‌های مشارکتی بین این دو مجموعه است.
همکاری درزمینه تعیین اولویت‌های آموزشی، مشاوره در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت، راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارتی پیشرفته و مراکز نوآوری و شکوفایی، اجرای نظام جامع آموزش و پایش نیروی کار در جزیره، نیازسنجی رشته‌های دانشگاهی متناسب با اهداف و مأموریت‌های سازمان، همکاری در اجرای آموزش‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، طرح مشاغل خرد، کوچک و خانگی، توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و همکاری در راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان اقتصادی و کمک در جذب نخبگان علمی و اقتصادی از مفاد قیدشده در بند مربوط به حوزه آموزش، اشتغال و کارآفرینی در این تفاهم‌نامه است.
این تفاهم‌نامه روز شنبه 15 شهریورماه سال جاری در 8 ماده تنظیم و به تأیید و امضای حميدرضا طيبي، ریيس جهاد دانشگاهي و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسیده و به مدت دو سال اعتبار دارد.
گفتنی است؛ در جلسه امضای تفاهم‌نامه همكاري مشترک سازمان منطقه آزاد قشم با جهاد دانشگاهی، حميدرضا طيبي، ریيس جهاد دانشگاهي، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی، عضو هیات مدیره، مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم  جمعی از اعضای جهاد دانشگاهي حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو