افتتاح طرح‌های ملی مناطق آزاد قشم و کیش با حضور مجازی رئیس جمهور

استاندار هرمزگان گفت: طرح‌های ملی مناطق آزاد قشم و کیش در استان هرمزگان، روز پنجشنبه بیستم شهریور، از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور افتتاح خواهند شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، فریدون همتی صبح امروز (18 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در تشریح این خبر با بیان اینکه تا پایان سال حداقل برای ده پنجشنبه آمادگی افتتاح و بهره برداری از پروژه های متعدد استان را داریم، عنوان کرد: تعداد 14 پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار 11 هزار و 630 میلیارد ریال و همچنین اعتبار ارزی 340 میلیون یورو و اشتغالزایی برای 3541 نفر به بهره برداری خواهند رسید.
همتی ادامه داد: مهمترین پروژه ای که به نمایندگی از سایر پروژه‌ها افتتاح می‌شود، پایانه صادراتی ترمینال نفتی دیرستان با ظرفیت تولیدی شش و نیم میلیون بشکه نفت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: ترمینال کانتینری، شرکت تولیدی بتن، بهسازی معابر، احداث و بازسازی مدارس در سطح جزیره، احداث پارک محلات و پارک های خطی ساحلی، زمین های ورزشی، هتل و آپارتمان از جمله دیگر پروژه هایی است که در جزیره قشم افتتاح می‌شوند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: در منطقه آزاد کیش نیز 11 طرح با بیش از 20 هزار میلیارد ریال اعتبار، افتتاح خواهد شد.
همتی گفت: طرح‌های تولیدی مرکز نوآوری کیش، اجرای کابل فیبر نوری دریایی پشتیبان جزیره کیش به طول 23 کیلومتر، توسعه شبکه زیرساخت فیبر نوری، هتل پنج ستاره پانوراما، شرکت تولیدی و مونتاژ سیستم های برودتی، پروژه تولید مبلمان منزل و سرویس چوبی، مجتمع های مسکونی پرشین آسمان، ستاره برج یک و دو و خانه، بازار پارسیس و باند هلیکوپتر از پروژه‌هایی هستند که در جزیره کیش به بهره‌برداری می‌رسند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو