طرح توسعه واحد بسته بندی محصولات روغن سازی آبادان به بهره برداری می رسد

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طرح توسعه واحد بسته بندی محصولات روغن سازی آبادان (شرکت نفت ایرانول) در منطقه آزاد اروند به بهره برداری می رسد.

به گزارش فرینا؛ در جلسه بررسی ظرفیت ها و زیرساخت های منطقه جهت سرمایه گذاری جدید این واحد بزرگ صنایع روغن سازی و روان سازهای کشور با حضور معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها، مدیر توسعه و تسهیل سرمایه گذاری این سازمان با مدیرعامل و هیات همراه شرکت نفت ایرانول برگزار شد.
سید علی موسوی سفر این هیأت بلند پایه که همگی از مدیران ارشد این مجموعه بزرگ صنعتی کشور هستند را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این مجموعه بزرگ در سه بخش پالایشگاه روغن سازی تهران، پالایشگاه روغن سازی آبادان و مجتمع ظرف سازی و بسته بندی در حال فعالیت هستند .
موسوی با اشاره به اینکه هدف مدیران ارشد این بنگاه بزرگ اقتصادی دیدار از زیرساخت ها و ظرفیت های منطقه آزاد اروند جهت سرمایه گذاری جدید بوده است توضیح داد: این مجموعه در نظر دارد با توسعه واحد بسته بندی محصولات ، نیاز خود و کشور را تامین نماید .
در پایان معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، مذاکرات اولیه را مثبت ارزیابی و اظهار امیدواری کرد تا پروژه طرح توسعه واحد بسته بندی محصولات شرکت نفت ایرانول در آینده ای نزدیک به مرحله نهایی رسیده و بزودی شاهد حضور شرکت نفت ایرانول جهت سرمایه گذاری جدید در منطقه آزاد اروند باشیم.
گفتنی است؛ اجرای این پروژه در منطقه آزاد اروند ارز آوری بالایی برای منطقه و کشور به ارمغان خواهد آورد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.