با حکم مشاور رییس جمهور؛

عضو موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شد

با پیشنهاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و تصویب شورایعالی مناطق آزاد، محمد حسین قربانی از سوی مرتضی بانک، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، به عنوان عضو موظف هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی منصوب شد.

به گزارش فرینا، در بخشی از این حکم با اشاره به شرایط کنونی و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهتمام در راستای جهش تولید، تصریح شده: از جنابعالی انتظار میرود ضمن بهره مندی از ظرفیت های استراتژیک آن منطقه به منظور تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و گسترش و تسهیل تولید،صادرات و سرمایه گذاری و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب در راستای حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی را ضمن اتکال به ایزد متعال و تعمل با سایر اعضای هیأت مدیره، زمینه تحقق اهداف مورد نظر را در منطقه فرآهم آورید.

گفتنی است؛ قربانی پیش از این نماینده مردم آستانه و بندر کیاشهر در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت جهت مدیریت بیماری کرونا در استان گیلان بوده است.

از سوی دیگر براساس مصوبه شورایعالی مناطق آزاد، و ابلاغ مرتضی بانک؛ حکم مهندس هرمز ربانی به عنوان عضو هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی به مدت سه سال دیگر تمدید شد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو