برگزاری نشست مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت ویدئو کنفرانس

نشست مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور شهرام آدم نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی و اعضای هیئت مدیره این شرکت و نمایندگان مجمع به صورت مجازی برگزار شد .

به گزارش فرینا به نقل از پرتال حمل و نقل، در این جلسه آدم‏ نژاد ضمن تقدیر از عملکرد این شرکت از زمان شیوع و همه‏ گیری بیماری کرونا اظهار داشت: علی‏رغم آسیب‏ پذیری بخش حمل و نقل در سال جاری، شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از همه امکانات و ظرفیت‏ ها جهت ارائه خدمات شایسته و پاسخ‏گویی مناسب به هم‏وطنان و کاربران بخش حمل و نقل هوایی استفاده نمود .
وی از تلاش های شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در بخش امور اقتصادی، مانند افتتاح ترمینال گالری سلام، احداث و بهره‏ برداری از انبار گمرکی منطقه آزاد و دریافت کد اختصاصی گمرک و استقرار آن و تبادل تفاهم نامه همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نیز قدردانی کردند .
براساس این گزارش، محمدمهدی کربلائی، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) هم اولویت اصلی این شرکت را تقویت موقعیت کشور در شبکه حمل و نقل هوائی بین المللی، افزایش درآمد ناشی از ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر ، اشتغال مولد و تبدیل‌شدن به قطب اول حمل و نقل بار منطقه و قطب دوم حمل و نقل مسافر و ایجاد منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی اعلام نمودند .
در ادامه هوشنگ یاورپور، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت شهر فرودگاهی نیز گزارش مقایسه ای عملکرد شرکت با اهداف کمی و پیش بینی شده سال 1398 را ارائه نمود و سپس گزارش حسابرسی مستقل به مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرائت شد و در نهایت، صورت های مالی سال 1398 مورد تأیید قرار گرفت .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو