همزمان با هفته دفاع مقدس؛

۸۸ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ۸۸ واحد مسکونی محرومان به همت و مشارکت سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و این سازمان احداث شده و همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسیده است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محمدرضا عبدالرحیمی در آیین افتتاح پروژه های مسکن محرومان در چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: این سازمان تاکنون ۱۱۳ مسکن برای محرومان در سه شهرستان ماکو، شوط و پلدشت احداث و به نیازمندان تحت پوشش‌های کمیته امداد و بهزیستی تحویل داده است.

عبدالرحیمی اضافه کرد: از این تعداد، امروز ۸۸ واحد به بهره برداری رسیده و تحویل خانواده های نیازمند داده می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه در اجرای این طرح کمیته امداد امام خمینی (ره)، ‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان منطقه آزاد ماکو مشارکت داشته اند، افزود: علاوه بر آن، در سال جاری برای تعمیر، ‌ تجهیز و بهسازی ۶۳۷ واحد مسکن محرومان در منطقه آزاد ماکو با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام شده است.

منطقه آزاد ماکو در آذربایجان غربی به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان‌های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال‌غرب کشور واقع است.

مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، حدود ۲۰۰ هزار نفر است.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو