فرماندهان نظامی و انتظامی قشم تجلیل شدند

فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان قشم در سومین روز از آئین گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، تجلیل شدند.

به گزارش فرینا به نقل از تسنیم، حمیدرضا مومنی در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان نظامی و انتظامی و تامین کنندگان امنیت در شهرستان قشم، اظهارداشت: موفقیت‌های ایران اسلامی را مرهون تلاش خستگی‌ناپذیر همه تامین کنندگان امنیت در ابعاد زمینی، هوایی و دریایی این مرز و بوم هستیم.

مومنی ادامه داد: تامین امنیت پایدار ایران در شرایطی که کشورهای همسایه ما بواسطه دخالت‌های آمریکا و متحدانش با تنش همراه هستند، نعمت بزرگی است که شایسته تقدیر می‌باشد.

وی گفت: در سایه امنیت، امکان پیشرفت در همه حوزه‌ها از جمله علمی، اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و دیگر موارد امکانپذیر می‌شود و ایران در این زمینه سرآمد همه کشورهای منطقه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در نخستین روزهای پیروزی در سال 57 با استفاده از گروهک‌ها تلاش کردند امنیت ایران را به مخاطره بیاندازند اما با رهبری‌های حضرت امام (ره) این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

مومنی ادامه داد: جنگ تحمیلی هم با هدف شکست دادن انقلاب طراحی و اجرایی شد غافل از اینکه فرزندان حضرت روح‌الله (ه) با اتکا به ذات خداوند و بهره‌گیری از رشادت‌های شهیدان کربلا تمام محاسبات طراحی شده غرب و شرق را با خون پاک خود بی‌اثر کردند.

رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در این آئین، اظهار داشت: امروز همه مردم به ویژه خواص، رسالت سنگینی برای جلوگیری از تحریف واقعیت‌های دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب بردوش دارند.

حجت‌الاسلام موسی پولادی با اشاره به ضدیت آمریکا و شوروی در مبادلات سیاسی جهان، ادامه داد: برای نخستین بار قدرت‌‌های غرب و شرق با  لابی‌ صهیونیست‌ها و با انگیزه مبارزه با نهضت امام خمینی (ره) با یکدیگر متحد شدند.

وی گفت: بسیار از توطئه‌های جهان استکباری علیه نهضت حضرت امام (ره) براساس فهم و ارادت مردم ایران به جایگاه ولایت حضرت روح الله (ره) خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: تبعیت فرماندهان نظامی از ولایت فقیه از مهمترین رموز موفقیت در دفاع مقدس است

به گفته رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، دشمن در ادامه راه مقابله با نهضت امام، به ترورو شخصیت‌های کلیدی نظام روی آورد اما غافل از اینکه ملت ایران با یک اشاره و فرمان امامشان مسیر انقلاب را مقتدرانه دنبال می‌کنند.

وی گفت: استکبار جهانی در راستای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی، صدام قدرت طلب را وارد معرکه جنگ با ایران کرد تا از جانب او به اسرائیل صدمه‌ای وارد نشود و در عوض نهضت حضرت امام خمینی (ره) را با شکست مواجه کنند.

پولادی یادآور شد: بیان دلایل وقوع جنگ تحمیلی برای نسل جوان یکی از موثرترین راهکارهای جلوگیری از تحریف گنجینه دفاع مقدس است.

او با بیان اینکه نقش مهم و اثرگذار فرماندهی امام خمینی (ره) در جنگ تحمیلی از مسائلی است که در تبیین دفاع مقدس مورد غفلت واقع شده و باید با جدیت به آن پرداخته شود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان شخصیتی غیرنظامی تنها براساس توکل به خدا توانست ابهت نظامی شرق و غرب را در هم بشکند.

به گفته رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان ، استفاده از فرهنگ عاشورایی و تبعیت محض فرماندهان نظامی از ولایت فقیه و ولایت‌پذیری آنان از مهمترین رموز موفقیت در دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام پولادی همچنین  یاد شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را گرامی‌ داشت و تاکید کرد: امروز موشک‌هایی با برد دو هزار کیلومتر و خطای یک‌ متری در اختیار داریم که در دنیا بی‌نظیر است.

در پایان این مراسم که با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان برگزار شد، از سرهنگ حسین الهی فرمانده انتظامی قشم، سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در این شهرستان، سرهنگ مهدی‌ مرادپور فرمانده یگان دریابانی قشم، سرهنگ اسکند میرشکاری فرمانده ناو تیپ ذوالفقار قشم، سرهنگ محمد برزگر فرمانده پدافند ارتش در این شهرستان، سرهنگ مجتبی راست خدیو جانشین فرمانده انتظامی قشم، رئیس اداره اطلاعات قشم و نرگس بحرینی رئیس ادراه بنیاد شهید قشم با اهدای لوح و شاخه‌های گل تجلیل شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو