اخذ مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌المللی چابهار

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه اخذ شده است.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین‌المللی چابهار، ناصر آبروش با اعلام مطلب بالا افزود: مجوز جذب دانشجویان خارجی در این دانشگاه در مورخ ۲۶ شهریور ۹۹ طبق نامه شماره ۴۱/۴/۵۱۰۹۱ صادر شده است.

آبروش اضافه کرد: این دانشگاه در راستای ایفای نقش و رسالت بین‌المللی خود و ایجاد تعامل با دانشگاه‌های خارجی به‌ویژه کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان و عمان با تبادل دانشجو و استاد، سطح علمی دانشگاه، منطقه و همچنین مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری فی‌مابین را می‌توان تقویت نمود.

وی خاطرنشان ساخت: دانشگاه بین‌المللی چابهار فعالیت‌های متعدد داخلی و تعاملات موثری در حوزه بین‌الملل دارد این تعاملات و ارتباطات در منطقه آزاد چابهار می‌تواند به عنوان موتور توسعه در سواحل مکران شکل پذیرد، از این رو با توجه به نقش استراتژیک چابهار در اکوسیستم کشور، قطع به یقین این دانشگاه در حوزه کارآفرینی و آموزش‌های بین‌المللی و کاربردی می‌تواند با تجارب علمی اساتید و دانشجویان برجسته نقش‌آفرین باشد.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در ادامه افزود: برای سال ۱۹۹۹ - ۱۴۰۰ تعداد ۳۰ تا ۹۰ نفر دانشجو خارجی براساس توافقات صورت گرفته، برای تحصیل در ۲۲ رشته در آبان‌ماه سال جاری از کشور افغانستان به دانشگاه بین‌المللی چابهار اعزام خواهند شد.

آبروش از همکاری‌های سازمان امور دانشجویان کل کشور به خصوص مدیرکل محترم دانشجویان غیرایرانی و همچنین اعضای محترم هیات امنای دانشگاه بین‌المللی چابهار تشکر و قدردانی نمود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو