لزوم بهره گیری از سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر

فرماندار شهرستان نوشهر گفت:باید از دانش فنی سرمایه‌گذاران خارجی در توسعه اقتصادی بندر نوشهر استفاده کرد.

به گزارش فرینا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سعید یزدانی در نخستین بازدیدش از منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر، با تاکید بر دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت مشارکت هرچه بیشتر این بندر، گفت: باید از دانش فنی سرمایه‌گذاران خارجی در توسعه سرمایه‌گذاری این منطقه ویژه اقتصادی استفاده برد.
یزدانی با ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت گرفته در بندر نوشهر، افزود: حداقل انتظار ما از بندر این است که با توجه به نیاز‌هایی که به بازار‌های خارجی و بویژه کشور‌های همسایه داریم و با توجه به شرایط تحریم کنونی باید با مطالعات دقیق، بازار‌های هدف داخلی و خارجی را بشناسیم.
وی گفت: با توجه به شرایط کنونی تحریم تنها استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی کفایت نمی‌کند چرا که با توجه به شرایط امروز کشور ممکن است بسیاری از کارخانه‌ها به تعطیلی کشیده شود، ولی اگر از دانش و مهارت کشور‌های همسایه استفاده کنیم مقاومت ما نیز بیشتر خواهد شد.
فرماندار نوشهر با ابراز رضایتمندی از عملکرد اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر افزود: حجم کالا‌های وارداتی در حال حاضر در این بندر خوب بوده، اما با این حال باید دانش فنی و مهارت جذب سرمایه‌گذاران خارجی را هرچه بیشتر به‌دست بیاوریم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو