تقدیر وزیر ارتباطات از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پیام 

وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات طی تقدیرنامه ای از خدمات ارزنده مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، در متن تقدیر نامه محمد جواد آذری جهرمی خطاب به نادر ثناگو مطلق مدیر عامل منطقه  ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه بهترین توفیق، خدمت به خلق به ویژه مردم فهیم، شکیبا، فرهیخته و شهیدپرور اسلامی است آمده: هم اکنون فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان پیشتاز و پیشران توسعه و یاری رسان حوزه های فرهنگی، اقتصادی و وسیله ای برای نوآوری و شتاب بخشی در امور جاری کشور نمایان شده است.
وی می افزاید: نوآوری همراه با توسعه زیر ساخت های ارتباطی در کنار تنظیم گری حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، موجب ارزنده ترین زمینه های شکل گیری بزرگ ترین اجتماع انسانی – عاشورا_ بوده است و همه ساله خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی را فرصت تلقی کرده و به این بهانه از خانواده این وزارت قدردانی شده است.
اگر چه این توفیق، به بهای صیانت از جان فرزندان عاشق اهل بیت(ع) در سال جاری سلب شده است، اما شعله های حقیقی را بر بستر فضای مجازی، در جهان زنده نگه می داریم.
در بخش پایانی تقدیرنامه وزیرارتباطات، فناوری و اطلاعات از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام آورده شده: فرصت را برای تقدیر از تلاش ارزنده ،همراهی مسئولانه و کوشش خالصانه در عرصه پراهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات غنیمت شمرده و از مشارکت فعالانه جنابعالی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکر می کنیم.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو