اجرای پویش نیکوکارانه مداد نارنجی در منطقه آزاد انزلی

همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی،معاونت فرهنگی،اجتماعی،گردشگری این سازمان با همکاری "بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان" طرح نیکوکاری اهدای لوازم التحریر و اقلام کمک آموزشی را در این منطقه به اجرا درآورد.

به گزارش فرینا؛ در این طرح حمایتی و نیکوکارانه ۱۱۷ بسته تحصیلی به دانش‌آموزان کم بضاعت مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی مدارس منطقه آزاد انزلی اهداء گردید.

این طرح در قالب پویش "مداد نارنجی" با هدف کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و با شعار "آینده را خوش ‌رنگ کن" از سوی بنیاد مزبور در سطح کشور به اجرا درآمده که لوازم اهدایی شامل کیف، لوازم ‌التحریر،کتانی،لباس و سبد کالا بوده که به دانش‌آموزان مزبور منطقه تقدیم شد .

بنابراین گزارش به منظور کمک به امکانات بهداشتی مورد نیاز جهت مقابله با بیماری کرونا در سطح خانواده های هدف ، اقلام بهداشتی مشتمل بر دستکش یک ‌بار مصرف، ژل ضد عفونی‌کننده و ماسک نیز توسط افراد خیر در چارچوب این پویش اهدا گردید. لازم به ذکر است با همکاری معاونت فرهنگی،اجتماعی،گردشگری سازمان و مدیران مدارس سطح منطقه و به منظور حفظ کرامت انسانی دانش آموزان ؛ بسته ‌های تحصیلی در درب منزل تحویل دانش آموزان گردید.

سازمان منطقه آزاد انزلی پیش از این با همکاری بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی و محصولات توانمندسازی زنان سرپرست خانوار نموده و در عین حال در طول سال جاری و در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و کمک به کاهش مشکلات مردم در مواجه با همه گیری ویروس کرونا اقداماتی همچون ؛ اهدای کمک هزینه معیشتی به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، برخوداری بیمه بیکاری برای کارگران بیکار شده بر اثر بیماری کرونا، همکاری با رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، ارائه تسهیلات و خدمات به واحدهای تولیدی آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با همکاری وزارت کار، ایجاد کارگروه رصد اجتماعی و رفع عوارض اجتماعی بحران کرونا را به اجرا رسانده است.

از سوی دیگر این سازمان علاوه بر ارائه خدماتی در قالب عمران روستایی، با انعقاد تفاهم نامه هایی با سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،صندوق کارآفرینی امید، بهره گیری از سمن ها و گروه های مردم نهاد و برگزاری نمایشگاه تخصصی مانند نمایشگاه گردشگری، اقدامات موثری جهت توانمندسازی و ارتقاء کمی و کیفی نیروی انسانی و شاخص های زندگی و درآمدزایی جوامع محلی سطح منطقه در دستورکار قرار داده است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو