تقدیر مشاور رئیس جمهور از محسن نریمان و کارکنان ارس

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از تلاش و خدمات ارزشمند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در افتتاح طرح های ملی ارس تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مرتضی بانک با اهدای لوح از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در  برگزاری پروژه های افتتاحی منطقه آزاد ارس که بصورت پخش زنده با حضور رئیس جمهور افتتاح شد  و موجب افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در ارس گردید تقدیر کرد.

 در بخشی از متن این تقدیرنامه خطاب به محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس آمده است: خدای بزرگ را شاکرم که نقش مهم مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در توسعه اقتصادی کشور در دولت تدبیر و امید بارزتر دیده شد و همانطور که ریاست محترم جمهور نیز تایید کردند با درایت و مداومت چهره مناطق ما امروز دگرگون شده است از اینرو از خدمات و تلاش های چشمگیر جنابعالی و مجموعه همکارانتان در اجرای باشکوه و موثر افتتاح طرح های ملی در منطقه آزاد ارس صمیمانه تقدیر می نمایم.

 گفتنی است؛ بیستم شهریورماه همزمان با بهره برداری رسمی از 58 طرح ملی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با دستور رئیس جمهور، 12 طرح سرمایه گذاری به ارزش چهار هزار و 132 میلیارد ریال و 70.5 میلیون یوریی و 4.6 میلیون دلار و اشتغالزایی هزار و 39 نفر بصورت ارتباط زنده تصویری با دستور رئیس جمهور در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

پیش از آن نیز بمناسبت هفته دولت و با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور هفت طرح صنعتی و کشاورزی با سرمایه گذاری 6 هزار و 512 میلیارد ریالی بخش خصوصی و یک طرح در زمینه گردشگری با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی در سازمان منطقه آزاد ارس افتتاح شد با بهره برداری از پروژه های هفته دولت برای 230 نفر شغل ایجاد شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو